tisdag 16 november 2010

God morgon alla glada läsare! Är nu på väg till jobbet. En aning senare än vanligt så ja känner mig nästan lite stressad. Jaja, men jag kommer ju fram i tid tills ja börjar i alla fall.

Här är en liten uppdaterning från gårdagen. Jag och Rania var ute och åt lunch tillsammans, även fast hon är ledig så orkar hon inte slita sig från jobbet å alla kollegor. Love it!





Invigde min nya klocka i går. Va tycker ni?!?


Pratade med Anna i går kväll. 2 timmar å 5 min rättare sagt. Bra jobbat! Pratade en hel del om filmer. Så nu j*vlar ska jag ha en bra tid fram över med massa film efter jobbet. :)

Hon visade även denna roliga sak på Google maps. Vägbeskrivning mellan Japan & Kina.. *haha*


När jag lade på åt jag lite gott och kolla film innan det blev dags att sova..


//Jo@ch!m

Inga kommentarer: